اخبار کوتاه اقتصادي
 
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : افسانه

تاريخ خبر: شنبه 6 اسفند 1390 ـروزنامه اطلاعات
اخبار کوتاه اقتصادي
 

ثبات قيمت پيش‌فروش سكه در سيستم بانكي

پيش‌فروش سكه هشت ماهه در اين هفته بدون تغيير قيمت نسبت به هفته گذشته در شعب بانك ملي انجام مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي بانك مركزي، نرخ سكه پيش‌فروش هشت ماهه در اين هفته 5 ميليون و 989 هزار ريال است.

يادآور مي‌شود تصميم‌گيري در مورد نحوه پيش‌فروش به صورت هفتگي و پس از پايش وضع انجام مي‌شود.



قيمت موز شب عيد کيلويي 1450 تومان تعيين شد

قيمت موز شب عيد درب سردخانه کيلويي 1300 و براي مصرف کننده 1450 تومان تعيين شد.‏

سيد رضا نوراني رئيس اتحاديه ملي محصولات كشاورزي در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين خبر افزود: اين قيمت در سراسر کشور لازم‌الاجرا بوده و کساني که تخلف کنند سازمان تعزيزات با آنها برخورد مي‌کند.‏ وي افزود: اين قيمت از 20 اسفند تا 20 فروردين سال 91 پايدار و لازم‌الاجرا خواهد بود.‏



توسعه آنتن‌دهي تلفن همراه اپراتور سوم

هفت شهر اصلي كشور تا پايان شهريور 1391 تحت پوشش اپراتور سوم تلفن همراه قرار مي‌گيرد.

مديرعامل اين اپراتور افزود: براساس برنامه، بعد از عرضه سيمكارت در شهرهاي كرج و تهران، نخست شهرهاي مشهد، قم و اهواز تحت پوشش شبكه اپراتور سوم قرار مي‌گيرند و در گام بعدي شهرهاي شيراز، تبريز و اصفهان به شبكه اين اپراتور خواهند پيوست.



زمان بسته شدن حساب‌هاي بانكي بدون هويت

بانك صادرات ايران اعلام كرد در اجراي دستورالعمل‌هاي بانك مركزي و به منظور اصلاح و تكميل اطلاعات هويتي مشتريان، تمامي حساب‌هايي كه داراي اطلاعات هويتي ناقص هستند، در دو مرحله غيرفعال مي‌شود.

در مرحله اول حساب‌هايي كه موجودي آنان كمتر از 10 ميليون ريال است از هشتم اسفند و در مرحله دوم حساب‌هايي كه موجودي آنان بيشتر از 10 ميليون ريال است از 15 اسفند غيرفعال خواهد شد.

براين اساس از مشتريان حقيقي و حقوقي خواسته شده است به منظور جلوگيري از غيرفعال شدن حساب‌ها و بهره‌مندي از خدمات آتي اين بانك با به همراه داشتن اصل كارت ملي، شناسنامه و همچنين اسناد و مدارك شركت به نزديك‌ترين شعبه بانك صادرات ايران مراجعه و نسبت به تكميل و اصلاح اطلاعات هويتي خود اقدام كنند.



پشتيباني اپراتور چهارم از 7 ميليون مشترك‏

در برنامه داريم كه اپراتور‎ ‎چهارم بتواند تا پنج سال آينده 7 ميليون مشترك را پشتيباني ‌كند‎. ‎

رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات ‎در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد‎: ‎اميدواريم بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، ‌توسعه و تکميل شبکه فيبر نوري کشور‎ در هشت سال آينده نهايي و کامل شود‎.‎

وي با تاكيد بر اينكه در گذرگاه‌هاي مخفي در ‎نرم‌افزارها، ابزارهاي سرقت و جاسوسي وجود دارند که بايد با ايجاد امنيت ذاتي، اين‎ ‎گذرگاه‌ها را از بين ببريم، گفت: تهديدهاي موجود در دنياي امروز بسيار پيچيده و‎ ‎نامشهود است، با توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي و الکترونيکي شدن امور، تهديدهاي‎ ‎پيچيده‌اي ايجاد شده که نبايد از آن‌ها غافل بود‎.‎



نخستين جشنواره فروش ويژه شيريني و شكلات برگزار مي‌شود

نخستين جشنواره ويژه فروش شيريني، شكلات، آجيل و تنقلات از 22 تا 26 اسفند برگزار مي‌شود.

محمد نصرتي رئيس اتحاديه كشوري قنادان و شيريني فروشان با بيان اين مطلب به ايسنا گفت: در اين جشنواره بهترين نمونه‌هاي تنقلات و شيريني با تخفيف ويژه به مشتريان عرضه مي‌شود.



توليد ايران‌خودرو از مرز 712 هزار دستگاه عبور كرد

گروه صنعتي ايران خودرو از ابتداي سال تا چهارم اسفند بيش از 712 هزار دستگاه انواع خودرو سواري و تجاري توليد و روانه بازار كرد.

حسين نجاري قائم‌مقام ايران‌خودرو درخصوص اهميت اين رقم توليد خودرو افزود: اين ميزان توليد نشان‌دهنده توانايي و قابليت‌هاي ايران‌خودرو براي ركوردزني در جاده جهاني است.



كارت‌هاي بازرگاني صادركنندگان رتبه‌بندي مي‌شود

كارت‌هاي بازرگاني صادرکنندگان با توجه به ميزان صادرات آنها رتبه‌بندي مي‌شود.‏

کيومرث فتح اله کرمانشاهي معاون سازمان توسعه تجارت ايران در گفت‌وگو با مهر با بيان‎ ‎اينکه مراسم تجليل از صادرکنندگان رتبه دوم امروز با حضور مقامات کشور برگزار‎ ‎مي‌شود، گفت: وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت همه ساله صادرکنندگان نمونه‎ ‎در سطح ملي را در روز ملي صادرات که 29 مهر است، معرفي مي‌كند.

وي تصريح کرد: صادرکنندگاني که در روز ملي صادرات‎ ‎تجليل مي‌شوند، صادرکنندگان طلايي به شمار مي‌روند، ضمن اينکه صادرکنندگاني که در ‎سطح استان‌ها مورد تقدير قرار مي‌گيرند هم صادرکنندگان برنزي هستند‏‎.‎ کرمانشاهي گفت: از ميان صادرکنندگان نمونه استاني،‎ ‎يک صادرکننده از هر استان که بيشترين امتياز را کسب کرده باشد، انتخاب شده و به‎ ‎عنوان صادرکننده نقره‌اي امروز معرفي مي‌شود‎.‎




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیا می دانید91-9
رابطه رشد اقتصادی و توزيع درآمد: مقايسه نظريه هاي مختلف توزیع درآمدوتوسعه اقتصادی عجایب دهگانه طبیعی تصویر خورشید در لحظه شروع یک انقلاب آیا می دانید91-8 کشتی نوح آیا میدانید91-7 جمجمه روشهای تحقیق ، تحلیل و طرح مسائل اقتصادی ایا میدانید91- 6 تجارت بانوان ؟؟؟؟پدر علم حسابداری ایران؟؟؟؟ پدر علم حسابداری قلعه ضحاك آريو برزن مقایسه اقتصاد ترکیه با اقتصاد ایران بيوگرافي :پدر اقتصاد ايران جهاني شدن و توسعه اقتصادي اطلاعاتي پيرامون جنبش عدم تعهد تحول در نظام مالياتي اقتصاد کشاورزی2 نرخ تورم 2 اقتصاد چیست ؟ نگاهی به پوپولیسم اقتصادی بحران بازار های مالی جهان و تاثیر آن بر دیگر کشور ها قيمت سكه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان توسعه اقتصادی و آدرس afsanehmohamadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان