آیا میدانستید
 
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : افسانه

آیا میدانستید هنوز هم نقاط ناشناخته بر روی زمین هست ؟!!


3- كوفري واقع در شمال هند، منطقه‌اي مملو از برف است و داراي كوهها و تپه‌هايي است كه براي اسكي بسيار مناسب مي‌باشد. در اين منطقه عده‌اي به صورت اسكيمو زندگي مي‌كنند كه با لباس‌هايي از پوست حيوانات و در خانه‌هاي برفي زندگي مي‌كنند.

4- بارو، شمالي‌ترين منطقه آلاسكاست، در اين منطقه حتي خاك هم يخ زده است. بارو در كنار ساحل اقيانوس منجمدشمالي واقع است. در اين منطقه هيچ گياهي نمي‌رويد و سرما به 60 تا 70 درجه زير صفر مي‌رسد، اما قبيله‌اي مشتمل بر صد نفر در اين منطقه پوشيده از يخ و برف زندگي‌ مي‌كنند كه تاكنون جز خودشان انساني ديگر را نديده‌اند.

5- گرينلند، در اين منطقه كوهي به نام گون‌يبورن وجود دارد كه در بالاترين نقطه كوه كه تصور نمي‌رود زندگي در آنجا جريان داشته باشد گروهي از انسان‌هاي اسكيمو زندگي مي‌كنند.
6- ماري، منطقه‌اي در قطب‌جنوب است كه درجه هواي آنجا به قدري پايين است كه محققان تاكنون تصور مي‌كردند هيچ موجود زنده‌اي در آنجا زندگي نمي‌كند،‌ اما گروهي از انسان‌ها هستند كه به دور از تمدن امروزي در آنجا سكني گزيده‌اند.

7- كينايور، منطقه‌اي در كوه‌هاي مرتفع هيمالياست. در اين منطقه زيبا كه مملو از درختان سوزني، گل‌هاي وحشي، اركيده وحشي و ناياب مي‌باشد، مردماني از تيره تبتي و هندي‌ زندگي مي‌كنند. اين منطقه بكر و دست نخورده‌ تاكنون كشف نشده بود.

8- بيابان قزاقستان، بياباني به مساحت 50 هزاركيلومتر مربع در جمهوري قزاقستان در نزديكي درياي آرال واقع شده. اين بيابان روي نقشه‌ جغرافيا وجود ندارد و تنها توانسته‌اند از طريق Google earth يك تصوير ماهواره‌اي از آن دريافت كنند

9- غار تيتان، در دربي‌شاير انگليس است. اين غار 142 متر بلندي دارد و در اول ژانويه سال 1999 توسط يك غارنورد انگليسي كشف شد. البته او و غارنوردان هنوز نتوانسته‌اند راهي براي رسيدن به اعماق اين غار پيدا كنند.

10- منطقه گرم، در جنگل‌هاي پاراگوئه در آمريكاي جنوبي منطقه‌اي در حدود 100 كيلومتر وجود دارد كه در آن انسان‌هايي زندگي مي‌كنند كه تا قبل از سال 2004 ميلادي هرگز كسي آنها را نديده بود زماني‌كه دانشمندان سعي در يافتن مكان‌هاي جديد گياهان و گونه‌هاي جانوري جديد در دل جنگل‌هاي پاراگوئه كرده بودند به اين گروه از انسان‌ها برخورد كردند. اين منطقه درست در قلب آمريكاي‌جنوبي و در مرز برزيل واقع شده است. اين منطقه بسيار گرم مي‌باشد و همه انسان‌هاي ساكن اين منطقه، برهنه زندگي مي‌كنند.

11- گنگ‌ خارپينسوم، مرتفع‌ترين كوه با 7 هزار و 541 متر مي‌باشد، بلندترين مكاني كه دست انسان تاكنون به آن نرسيده و اين منطقه در رتبه اول ليست مناطق ناشناخته قرار گرفته است. كوهنوردان زيادي سعي در فتح اين كوه داشتند اما نتوانستند، از سويي دولت به منظور حفظ آداب و سنت‌هاي محلي، فتح اين قله را ممنوع كرده است

12- كوه نياينكن تانگا، از 164 قله‌ تشكيل شده و تاكنون پاي هيچ انساني به آنجا نرسيده است. ارتفاع اين قلل 6 هزار متر به بالاست. در شمال اين كوه يك درياچه به نام «سالت» قرار دارد و درياچه ديگري به نام «تام‌كو» كه بلندترين درياچه در جهان مي‌باشد و ارتفاعش از زمين 4 كيلومتر و 176 متر است، وجود دارد

13- بيابان داناكيل، در شمال شرقي اتيوپي و در جنوب اريتره در محدوده جنوب درياي سرخ واقع شده است. اين منطقه 100 متر از سطح دريا پايين‌تر است و زمين‌هايش نمكي مي‌باشد و هيچ گياهي در آنجا نمي‌رويد. اما با تحقيقات دانشمندان، مشخص شد كه گروهي از مردم بدوي در آنجا ساكن هستند

14- زاكاما، محلي در جنوب چاد قرار دارد. اين منطقه 3000 كيلومتر مربع وسعت دارد كه بخش كوچكي از آن ناشناخته مانده بود. در اينجا عده‌اي از مردم بدوي مشغول زندگي هستند.

15- خاجيار، شمالي‌ترين منطقه در مرز هند و كوه‌هاي هيمالياست و هميشه مملو از برف مي‌باشد. اين منطقه بر روي يك تپه برفي با دماي 50 درجه زيرصفر واقع است!

16- قره‌قوم، شنزاري سياه در تركمنستان كه منطقه‌اي بياباني است، البته در جاهايي كه گياه روييده باشد و آب وجود داشته باشد روستاهاي متعددي به چشم مي‌خورد، اما در قسمت كويري كه هيچ گياهي وجود ندارد انسان‌هاي بدوي زندگي مي‌كنند كه تاكنون از چشم همگان پنهان مانده بودند.

آنچه خوانديد فهرستي از مكان‌هايي در زمين مي‌باشد كه پاي انسان متمدن تاكنون به آن نرسيده است،‌ در واقع پايان دنيا اين مكان‌هاست!

بر اساس تحقيقات اخير كه در محله علمي «نيوساينتيست» به چاپ رسيده، نشان مي‌دهد كه درحال حاضر بيش از صد قبيله و در مجموع حدود 40 هزار نفر آدم در مكان‌هايي زندگي مي‌كنند كه هنوز با بقيه دنيا تماس برقرار نكرده‌اند. تصاوير ماهواره‌اي نشان مي‌دهد كه در اين مكان‌هاي ناشناخته، بشر زندگي مي‌كند.

توضيح: در دو سال اخير كشف دو منطقه ناشناخته در ايران نيز در رسانه ها اعلام شد، يكي در منطقه ايلام و دوم در ناحيه كرمان، افراد ناحيه ايلام مانند انسانهاى نخستين زندكي مي كردند، و افراد ناحيه كرمان بسيار عقب مانده و از ضرورترين نيازها بي بهره بوده و از برهنكَي و كرسنكي ناشي از فقر رنج مي بردند، هر جند طبق معمول اين موارد از سوي متصديان محلي تكذيب شد، ولي خبر امدادرساني كروههاى مردمي داوطلبانه در رسانه ها منتشر كرديد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آیا می دانید91-9
رابطه رشد اقتصادی و توزيع درآمد: مقايسه نظريه هاي مختلف توزیع درآمدوتوسعه اقتصادی عجایب دهگانه طبیعی تصویر خورشید در لحظه شروع یک انقلاب آیا می دانید91-8 کشتی نوح آیا میدانید91-7 جمجمه روشهای تحقیق ، تحلیل و طرح مسائل اقتصادی ایا میدانید91- 6 تجارت بانوان ؟؟؟؟پدر علم حسابداری ایران؟؟؟؟ پدر علم حسابداری قلعه ضحاك آريو برزن مقایسه اقتصاد ترکیه با اقتصاد ایران بيوگرافي :پدر اقتصاد ايران جهاني شدن و توسعه اقتصادي اطلاعاتي پيرامون جنبش عدم تعهد تحول در نظام مالياتي اقتصاد کشاورزی2 نرخ تورم 2 اقتصاد چیست ؟ نگاهی به پوپولیسم اقتصادی بحران بازار های مالی جهان و تاثیر آن بر دیگر کشور ها قيمت سكه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان توسعه اقتصادی و آدرس afsanehmohamadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان